دمشق در شوک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 577
بازدید کل : 85917
تعداد مطالب : 106
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

اتحاد با امام
راههای جلوگیری از نفوذ دشمنان

داوود راجحه، وزير دفاع: راجحه در آگوست سال گذشته به سمت وزارت دفاع منصوب شد. او پيش از اين رييس ستاد ارتش بود. راجحه كه يك مسيحي 65ساله ارتدوكس متولد دمشق بود در انفجار روز گذشته در حمله‌اي انتحاري به مركز امنيت ملي سوريه در دمشق كشته شد. تلويزيون سوريه اعلام كرد ژنرال فهد جاسم فريج، رييس ستاد مشترك به عنوان وزير جديد دفاع منصوب شده است.
محمد ابراهيم الشعار، وزير كشور: متولد 1950 از لاذقيه است. او فرمانده نيروهاي مسلح سوريه در سال 1971 بود. الشعار دارنده چند سمت امنيتي از جمله رياست پليس نظامي سوريه و پيش از آن رييس سازمان اطلاعات نظامي حلب بود. او در سال 2003 به عنوان وزير كشور جانشين سعيد سمور شد و در سال 2011 در دولت عادل صفر، وزارت كشور را بر عهده گرفت.
آصف شوكت، داماد بشار اسد: ژنرال شوكت به عنوان يكي از فرماندهان ارشد امنيتي و از چهره‌هاي حلقه نزديك به بشار اسد شناخته مي‌شد. مقام او در سال ۲۰۱۰ از رياست سازمان اطلاعات ارتش به معاونت فرماندهي ستاد نيروهاي مسلح تغيير كرده بود. ستاره بخت او پس از ازدواج با بشري، تنها دختر حافظ اسد طلوع كرد. بين شوكت و ماهر اسد، برادر كوچك بشار اختلافاتي وجود داشت.
ژنرال حسن تركماني: خبرگزاري‌ها گزارش مي‌دهند ژنرال تركماني وزير پيشين دفاع و مشاور نظامي بشار اسد در سمت مسوول حل بحران سوريه كه در حمله روز گذشته مجروح شد، پس از چندين ساعت جان سپرده است. او هنگام شركت در جلسه سازمان امنيت ملي با حضور برخي وزيران و مقامات امنيتي بر اثر انفجار بمب زخمي و سپس كشته شد.
هشام اختيار، رييس سازمان امنيت ملي سوريه و سرلشكر طلال مخلوف نیز در انفجار روز گذشته زخمی شدند

وزارت خارجه ايران در بيانيه‌اي اقدام تروريستي انفجار روز چهارشنبه در دمشق كه منجر به كشته و زخمي‌شدن تني چند از مقامات از جمله وزير دفاع سوريه شد را به شدت محكوم كرده و مراتب تسليت ملت و دولت جمهوري اسلامي ايران را به ملت و دولت اين كشور ابراز و با بازماندگان آنان اعلام هم‌دردي كرد. در بيانيه‌ وزارت خارجه ايران آمده است: جمهوري اسلامي ايران همان‌گونه كه بارها تاكيد كرده است هرگونه خشونت و توسل به اقدامات تخريبي را محكوم كرده و بر اين باور است كه تنها راه عبور از بحران جاري در سوريه انجام گفت‌وگو به منظور يافتن راه‌هاي سياسي برون‌رفت از مشكلات جاري است، چراكه هرگونه بي‌ثباتي در اين كشور مي‌تواند تشنج و بحران را در منطقه دامن زده و به گسترش بيشتر خشونت و ناآرامي بينجامد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب